Deep Web Güvenlik Önlemleri

'.onion Uzantılı Link Paylaşımı' forumunda Mr.Tilki tarafından 10 Eylül 2017 tarihinde açılan konu

  1. Mr.Tilki

    Mr.Tilki Açıkgözlülük, sırasında göz yummayı bilmektir. 3. Seviye

    1-Flash Player
    Bu madde çok önemli,Tor Browser ayarlarından flash desteğini kapatın.Flash olan sayfalarda gezinirken sizin yerinizi bulmasını kolaylaştırırsınız.
    2-Browser
    Tor kullanırken de,normalde de Firefox kullanın.Neden derseniz tor zaten firefox altyapısında oluşturulan bir tarayıcı
    3-Geo
    Tarayıcınızın Geo özelliğini kapatın.Geo özelliği internet sitelerinin,konumunuzu 1-2 metre hata payıyla bulmasını sağlar.Firefox ta kapatmak için adres çubuğuna about:config yazın,çıkan ekrana geo yazın,geo .enabled yazan yere çift tıkladığınızda değer kısmının true yerine false olduğunu göreceksiniz.
    4-Eklenti*
    Firefox kullanıyorsanız Dephormasyon eklentisini edinin.Bu eklenti takip edilmenizi zorlaştırır.(Tor Browser’ın son sürümleri bu eklentiye ihtiyaç duymuyor,indirmenize gerek yok.Zaten bu eklentiden destek çekildi.)

    5-Dosya Silici Program
    Deep Web ten bilgisayarınıza indirdiğiniz illegal bir dosyayı shift+del ile silmeniz bu dosyayı sisteminizden tamamen silmez.Bu yüzden iobitin bir programı vardı adını unuttum araştırırsanız bulursunuz onu kullanabilrsiniz.
    6-Proxy
    Asla proxy sitelerini kullanmayın.Bu siteler sizin de IP nizi kayıt altına alır.(Tor Browser de aynı şeyi yapar fakat proxy siteleri ticari amaç güttüğünden,ip adresiniz daha riskli bir işlemde kullanılabilir.)

    7-Çerez
    Bilgisayarınızı kapatmadan önce daima çerezleri temizleyin.Bu işlemi ccleaner ile yapabilirsiniz.Bu önemlidir.
    8-Antivirüs
    Kesinlikle antivirüs program kullanın.Bu konuda Kaspersky size yardımcı olabilir.Eğer sisteminiz Kaspersky için yetersiz ise güvenilir bir antivirüs kullanmaya çalışın.

    9-Linux Ubuntu
    Ubuntu yükleyerek çok daha güvenli bir sisteme geçiş yapabilirsiniz. Üstelik Windows’u etkileyen hiçbir virüsten etkilenmeden. Ubuntu’da Windows oyunları dışında neredeyse her uygulamanın bir versiyonunu bulabilirsiniz.Buradaki amaç hakkınızda bilgi toplanmasını engellemektir.Bana sorarsanız sanal makineyle kurarsanız bulunmanızı daha zor hale getirirsiniz ayrıca işiniz kolaylaşmış olur.
    10-Crack
    Crackli program kullanmayın.Cracklerin büyük bir kısmı trojen ve worm içermektedir.(Kaliteli bir antivirüs kullanıyorsanız bu madde sizi ilgilendirmeyecektir.)



    11-Wireless
    Wireless kullanmayın,ethernet kablosu çok daha güvenli ve hızlıdır.(Güvenlik duvarınız daima aktif olsun ve Wireless şifrenizi dikkatli seçin.)
    12-Webcam
    Bilgisayarınıza bağlı bir webcam varsa hemen sökün.Deep Web iki taraflıdır.Siz birinin ip adresini kullanırken başkası da sizin ip adresini kullanır.Bu da çeşitli riskler doğurur.
     
    Hanzala ve Alcapone bunu beğendi.
  2. 0SİRİS

    0SİRİS Korkmam Hiçbir Kaçıktan Üye 2. Seviye 3. Seviye 4. Seviye 5. Seviye

    Eyvaallah bro çoğunu yapıyordum zaten
     
  3. Mr.Tilki

    Mr.Tilki Açıkgözlülük, sırasında göz yummayı bilmektir. 3. Seviye

    rica ederim kardeşim
     
  4. M13D

    M13D Moderatör CANG Team Onaylı Satıcı

    12. Madde yanlış kimse bizim IP adresimizi kullanmıyor
     
  5. Mr.Tilki

    Mr.Tilki Açıkgözlülük, sırasında göz yummayı bilmektir. 3. Seviye

    ben kullanıyor diye biliyorum bildiğim kadarıyla tor browser kullanıcıların iplerini birbiriyle değiştiriyor
     
  6. M13D

    M13D Moderatör CANG Team Onaylı Satıcı

    Hayır
    Tor Browser şöyle çalışır
    birisi ben Tor Relay noktası olmak istiyorum diye TOR a ister atar sonra Tor Relay noktası olur
    peki tor relay nasıl olunur ?
    tor relay noktası olmak kadar kolayı yoktur TOR programını indirip ayarlamaları yapıyorsunuz ve Tor Relay noktası oluyorsunuz.
    ------------------------------
    Tor relay noktası ne işe yarar ?
    Siz tor ağına bağlanırken sizi 3 Adet gönüllü ve rasgele Tor Relay Noktasından geçirir yani 3 kez şifreler bu sayede TOR ağına bağlanmış olursunuz
     
  7. Mr.Tilki

    Mr.Tilki Açıkgözlülük, sırasında göz yummayı bilmektir. 3. Seviye

    yan
    yanlış öğretilmiş bana o zaman kusura bakma
     
  8. Hanzala

    Hanzala Üye 2. Seviye

    Eyw bro
     
  9. Treny

    Treny DEAD Üye 2. Seviye

    Andoid'ten dw giriş 2 vpn istiyor
     
  10. neferian

    neferian Üye 2. Seviye

    Eyvallah bi iki şey daha öğrenmiş olduk en azından
     

Bu Sayfayı Paylaş